
Després que el desig s'ha complert les boles es reparteixen novament per tot el món i són convertides en pedra durant un any. En el passat, costava generacions tornar a buscar les boles per tot el món i aplegar-les un altre cop, però gracies a Bulma, una genial inventora que ha creat el "radar de les boles de drac" ara ho tenen més facil.
Els joves trobaran altres personatges que se'ls uniran amb el pas de la història; Son Gokū s'endinsarà en la recerca de les Boles de drac i desafiarà a tot tipus de rivals.
En diversos moments, la sèrie té lloc al Gran Torneig de les Arts Marcials, un gran torneig mundial d'arts marcials en què els millors lluitadors de tot el món es troben i es baten en duel per demostrar qui és el lluitador més fort de la Terra.
Capítols: 153 Episodis
Any de l'anime: 1986 / 1989
Emès a TV3: 1990
Temàtica: Humor, Combats, Aventura
Edat recomanada: +12
Sèries semblants: "Bola de Drac Z", Bola de Drac Kai", Bola de drac GT"
Puntualització
- Des de la primera emissió el 15 de febrer del 1990 a TV3, Bola de Drac (Dragon ball) va tenir un gran èxit d'audiencia no només entre els nens, sinó també entre els adolescents i adults!

- Akira Toriyama es va inspirar en les pel.lícules de Jackie Chan per crear el manga.
- Akira Toriyama es el creador de grans mangas com: "Dr.Slum" o "Dragon Quest"
- La sèrie va ser traduïda i distribuïda a molts llocs, com a Catalunya on el manga s'ha editat en català per l'editorial Planeta d'Agostini i l'anime s'ha emès diverses vegades a TV3.

- Aquesta versió s'han inclòs i subtitulat al català les escenes eròtiques o amb sang censurades per TV3.
Videos
Intro de Bola de Drac Bola de Drac sense censura

Proveïdor: Mikk (subministrador Aliè a la web Trobanime)
Muntador: Picoolo&Teparta
Muntador: Picoolo&Teparta
Qualitat video: Excel·lent
Idioma: Català
Idioma: Català
Tamany aproximat capítol: 230 Mb
Resolució: 640x480
Resolució: 640x480
Format: AVI
Pes total: 37,7 GB
Pes total: 37,7 GB
Enllaços externs:

Opció 1 (Lcrypt)
Opció 2 (Sfking CNL2 - arxiu comprimit)
Opció 3 (Sfking links - arxiu comprimit)
Descarregar episodis 01 al 153
Aquí enllaços individuals per copiar en un programa de descàrregues
https://safelinking.net/Sc9jrCd
moltiiiiiiiisiiimeeeessss gracies!!!!
ResponEliminagracies anonim! aixo es cultura <3
EliminaL'has pogut descarregar fa poc? A mi em dona error el link
Eliminajo ho acabo de fer ara. sembla que tot funciona correctament...
Eliminajo no puc descarregar-lo
Eliminaquina pasada, mlt dificil d trobar x internet es capitols, mltes gracies
ResponEliminaPrimer agrair aquesta maravella! Voldria preguntar perque cuant he descarregat uns cuants de repent deixa de descarregar y diu "Limited Exeeded" Tinc que fer alguna cosa? Gracies!!!
ResponEliminaSi una persona no té un compte de pagament a "MEGA" te una limitació de "x" Gb. de descàrregues al dia, per això quan ho superes et diu "Limited Exeeded".
EliminaPerò no es un problema greu, al cap de unes poques hores (normalment unes 6 hores) pots continuar les descàrregues de MEGA sense problemes.
Salutacions
Moltissimes gracies per la teva resposta! Ets gran!! Podre rememorar la meva infancia gracias a tu! Mil gracies altra vegada!
Eliminagracies crack
ResponEliminaUn plaer!
EliminaGràcies eternes, després de voltar i voltar per tal de que els meus fills ho poguèssin veure com jo per fi ho he trobat gràcies a tú!
ResponEliminaEncantat!
EliminaQue gran meravella!!!! Tinc la col·lecció SALVAT de cuan es va compartir a SoloDVDR fa massa anys, i a la que he anat a veure la serie amb els meus fills he vist molta manca de qualitat... Gràcies!!!
ResponEliminaDe res!
EliminaQuina illusió poder possarli els capitòls que vaig veure quan era petit als meus fills!! Moltes Gràcies!!
ResponEliminaUn plaer!
EliminaAcabo de trobar aquesta web. Molt gran!! gracies!!
ResponEliminaTot un plaer!
EliminaMolt agraït amb el vostre treball, m'estava tornat boig tant de buscar! Tot i que he de dir que m'ha salvat forocoches! Xd
ResponEliminaUn plaer! i m'alegra que algú parles de la pagina a forochoches...
EliminaTot perfecte!!! :)
ResponEliminaOk :-)
EliminaEnorme, gràcies nen
ResponEliminaUn plaer!
EliminaGracies per la feina feta, tinc un problema... els ultims 3 capituls amb jdownloader no amb deixa descarregar-ho, hi ha alguna altre forma o un altre link?
ResponEliminaMoltes gracies per tot!
Ho he provat i funciona correctament... segurament el problema és que has exhaurit amb el limit de descàrregues de Mega.
EliminaNomés has d'esperar unes hores (8 hores aprox.) i tornar a intentar fer les descàrregues i en principi hauries de poder baixar els ultims capítols.
Sii, ja els tinc descarregats!! Gracies per contestar!
EliminaHola, quan li dono a descarregar hem diu que la pagina no pot accedir per proxy o "cortafuegos", m'estic tornant boja i no sé com fer-ho, si algú em podria ajudar.
ResponEliminaMoltes gràcies
Segurament tens activat el Firewall per impedir segons quines pagines, pots configurar el Firewall (cortafuegos) per evitar-ho.
EliminaTambé podría ser per culpa d'un sistema antipublicitat com "AdBlock" y l'hauries d'atura per fer les descàrregues.
Una solució fácil podría ser intentar fer servir un altre navegador com "Chrome","Maxthon" o "Opera"
És difícil saber exactament quin és el problema!
Moltíssimes gracies a la persona que ha pujat tots aquests capitols de Bola de Drac.
ResponEliminaEs bastant senzill descargar els capitols però és tarde una mica (uns 2 dies).
Ha valgut la pena cada segon passat per aconseguir aquesta increible série.
GRACIES!!!
Moltes gràcies, tot un plaer!
EliminaAquesta sèrie és un tresor que tothom vol tenir, per poder recordar tot el que ens va fer disfrutar davant les televisors.
Que gran. No tenia manera de trobar els capitols per als meus fills, per poder compartir amb ells la experiència que vaig viure jo veient-los quant era petit, en castellà no valen un torrat. MIL GRÂCIES!
ResponEliminaÉs veritat que en castellà no val un torrat!!
EliminaQue ho gaudiu.
be, ara si que l'hem feta bona. Pensava que aixo de bola de drac en catala era cosa de la deep web...
ResponEliminaMoltes gracies
que ho gaudeixis!
Eliminaalguna manera de treure el limit de descarrega de mega? ho teniu en torrent?
ResponEliminaEl limit de descarrega només dura unes 8 hores... despres ja pots seguir amb les descàrregues.
EliminaEstic veient els capítols amb la meva filla i em fa moltíssima il·lusió, està tan enganxada com jo de petit! Bola de Drac no perd la màgia, moltíssimes gràcies!
ResponEliminaÉs tot un plaer!
Eliminahola bon dia, porto temps buscant on puc descarregar la saga sencera de bola de drac en català, entro al enllaç que hi ha adalt dels capitols i em posa ( si usas CNL2 tu navegador no debe tener instalado noscript ) algú em pot ajudar ? no se quin programa m'he de descarregar. gràcies.
ResponEliminael mipony va perfecte
EliminaAlguna altra forma de descarregar els capítols sense jdownloader ni mipony?
ResponEliminaNo, sense un programa de descàrregues no es pot baixar res!
EliminaBrutal!!
ResponEliminaEp......no se com dir-ho....GRACIES!!!
ResponEliminaAmb el teu comentari és més que suficient!! :-)
EliminaMoltíssimes gràcies!!!!molt agraït per la teva aportació, no té preu reviure la sèrie amb els meus fills, moltes gràcies de nou, crac
ResponEliminaGràcies pel comentari, un plaer!
Eliminamil gracies per poder tornar a disfrutar d'aquesta magnifica serie!!
ResponEliminatinc un petit problema he descargat el JDownloader2 i fins al capitol 22 a descargat perfecte pero alli s'ha aturat i no descarga,algun consell?
moltes gracies per tot
Espera unes 8 hores y torna-ho a provar (segurament es la limitació de Mega)
EliminaSi no es soluciona pots provar amb el programa "Mipony"
primer de tot donar-te les gràcies per l'aportament!
ResponEliminaa dia d'avui en la primera descàrrega (cap. 1-60) al me jdwonloader2 em surten 4 enllaços operatius i els demès donen error.
Pot ser que estiguin caiguts o es cosa del meu portàtil?
Els enllaços no estan caiguts....
EliminaSegurament has arribat al límit de descàrregues per Mega, et recomano que ho tornis ha intentar passades 8 hores (segurament podràs baixar-ho)
aconseguit!!
Eliminaencara que al principi em donaba error, al final he pogut descarregar tota la saga!!
Gr'acies infinites!!
Ara a per "Z"!
Me'n alegro!! :-)
EliminaMoltíssimes gràcies!!!! Per la feina jo i els meus fills us estem molt agraits.
ResponEliminaAmb la vostre feina i la vostre passio mes generacinos podran disfrutar de ANIME EN CATALÀ
Que ho gaudiu!
EliminaMuchas gracias.
ResponEliminaUn plaer!
EliminaMoltes gràcies!! Tinc una nena petita i ja tinc com començar a introduirla al mon de Bola de Drac!!!!!! Genial!!
ResponEliminaQue ho gaudiu!
EliminaWau!!
ResponEliminaMoltes gràcies, feia molt de temps que els hi parlo del Son Goku al meus fills i ara el torno a disfrutar un altre cop, aquest cop amb ells.
De debó, moltes gràcies!!!!
un plaer!
Eliminamoltes felicitats els capituls ya el s tenia abans al ordinador i em van desapareixer, pero e trobat la teva pagina i es genial , els capituls 3 surt en japones una part pero molt be , i una altre cosa PODRIAS POSAR ELS CAPITOLS DE BOLA DE DRAC SUPER ENCARA QUE SIGUI EN CASTELLA? COMPLETA . ? GRACIAS.
ResponEliminaLes parts on hi ha àudio en japonès són les parts censurades per TV3, i per tant no existeix doblatge en català.
EliminaNo, no puc posar Dragon Ball Super en castellà, perquè aquesta es una web d'anime en català, si vols trobar anime en castellà o latino només tens que buscar entre les moltes webs que hi ha.
Tu eres una especie de dios supremo
ResponEliminaEn fas un gra massa!
EliminaPots dir-me simplement "Dios", el supremo no fa falta! ;-)
quina troballa, moltes gracies! La veritat que vivint a l'estranger s'agreeix poder escoltar series mitiques en catala!
ResponEliminaUn plaer Josep!
Eliminamoltes gracies amb 44 anys torno a sentirme aquell marrec jejejeej moltes felicitats per la teva aportacio gracies!!!
ResponEliminaDe res, un plaer!
EliminaSom de la mateixa quinta... una salutació!
Moltissimes gràcies per compartir !!
ResponEliminaJo tenia com 9-10 anys quan ho vaig veure per primer cop. Ara gràcies a tu, la meva filla de 9 anys ho gaudeix, li encanta.
Tot un plaer! que ho gaudiu.
EliminaHola! Moltes gràcies per compartir!
ResponEliminaNomés per curiositat, em podrieu dir un episodi qualsevol on hi hagi censura? Encara els he de descarregar...
Es sense censura aquesta versió, jo ja tenia la serie descargada desde feia anys, pero em faltaven alguns capítols i els he descarregat daquí, i el que he vist és com que en català està censurat, aquestes parts estan sub català. Encara que feia molt de temps al super3 si que ho emitien sense sensura.
EliminaMIL GRACIAS!!!!!! Estaba buscando la saga completa en catalan y esta pagina es como un milagro. Me encanta! GRACIAS GRACIAS GRACIAS GRACIAS Y GRACIAS!!!!!!
ResponEliminaDe res, res, res! XD. un placer.
EliminaAl portar 24 capitols descarregats em surt el següent missatge "509 Bandwitch Limit Exceeded". Si ho intento al dia següent continuarà la descarrega?. Gràcies
ResponEliminaSí, però crec que a les 8 o 10 hores ja és pot tornar descarregar.
EliminaMoltíssimes gracies!!!!, Quins records d'infantesa
ResponEliminaUn plaer!
EliminaOstres quina passada!
ResponEliminaFelicitats per la pàgina!!
Vaig ensenyar-li l'altre dia a la meva petita de 6 anys la canço de l'intro i volía veure amb ella desde l'inici, que guai!
Salud!
Que ho gaudiu!
EliminaMoltes gràcies pels enllaços!
ResponEliminaQue sabeu a on es poden trobar els openings i els endings? No els he vist.
A mi també m'interessaria. Moltes gràcies!
EliminaHo podeu trobar fàcilment a Youtube:
EliminaOpening
https://www.youtube.com/watch?v=L4auFrAK-mQ
Ending
https://www.youtube.com/watch?v=kAEq8mJv93E
Si les voleu baixar de youtube, podeu fer servir qualsevol programa de descàrregues com el mateix Jdownloader.
Hola, existeix alguna altre manera de descarregar? JDownloader 2 m'ha descarregat com els 20 primers, però ara em fa esperar 30 min per cada nova descàrrega i me'n queden 100 i pico més...
ResponEliminaMiPony no sé ni com funciona ja que els enllaços de descàrrega em demanen JD2 i, per tant, no sé com descarregar-ho per aquesta altre.
EliminaA veure, normalment un cop has arribat al límit de Mega (No pas Jdowloader) has d'esperar unes 8 hores perquè Jdownloader2 pugui tornar a tenir capacitat real per fer una gran descàrrega dels enllaços.
EliminaMiPony funcional basicament igual de Jdowloader i encara que a l'enllaç web digui que s'ha de fer servir dowloader funciona perfectament amb MiPony.
Una salutació
Moltes graciès per compartir
ResponEliminaUn plaer!
EliminaM'he pogut descarregar tot, merci :)
ResponEliminaIncreible feinada. Gràcies!!
ResponEliminaUn plaer!
EliminaMil gràcies! Encara no la he descarregat, però ja he guardat la teva pàgina! El meu fill la vol veure i jo també!
ResponEliminaMiraré si tens també z i gt
Salutacions
Que ho gaudiu!
Eliminaami em pasa el mateix lo que el 67 si que ma pogut descarregar pro el 93 i 95 no esperem que ho pogueu arreglar
ResponEliminaHola, estic intentant descarregar-los, però no me n'acabo de sortir. Quan obro l'enllaç em demana que m'instal·li el JDownloader, però l'ordinador em demana el permís de l'administrador al intentar guardar-lo a una carpeta del meu equip. Jo soc l'administrador i no sé què he de fer perquè em deixi baixar-lo. Em podries ajudar si us plau??
ResponEliminaAixò és un problema de la configuració del teu ordinador, no sabria molt bé com és pot solucionar sense veure l'ordinador... però et deixo aquesta web que potser t'ajuda:
Eliminahttps://www.adslzone.net/esenciales/windows-10/problema-cuenta-administrador-permisos/
Un altre solució és intentar baixar-te el programa "MiPony" que funciona igual que JDownloader, i així et pots baixar els enllaços:
https://www.mipony.net/es/
Ho he probat amb el MiPony i funciona! Perfecte, moltíssimes gràcies! :)
EliminaQue ho gaudeixis!
Eliminahola! com pus fer per descarregarme les capillos per el mac? Gracies!
ResponEliminaLa veritat... no ho se, no conec gaire res del funcionament del sistema en Mac
EliminaJo tinc Mac i m'ho estic descarregan amb el Mipony, però tens un límit jo em puc descarregar uns 15-20 episodis i despres haig de esperar unes hores.
Eliminamoltes gracies feia temps que la buscaba ets un geni tiu
ResponEliminaMoltes gràcies!
EliminaTroba aquesta página puc dir que ha sigut la alegria més gran que he tingut en molt de temps! moltes gràcies feia anys que ho buscava!! Falcoblau hauriem de fer-te un monument! i sort de forocoches que es on vaig trobar el enllaç. GRÀCIES GRÀCIES I GRÀCIES!!!!!
ResponEliminaDe res! amb el teu comentari ja em dono per agraït. :-)
EliminaUna vegada ja els tinc descarregats com els veig?
ResponEliminaEn cas de l'arxiu comprimit, primer has de descomprimir-ho amb un programa com "Winrar", i per veure-ho a l'ordinador només fa falta un reproductor com VLC.
EliminaBon dia.
ResponEliminaFaig anar Utorrent. No se'm connecta i em demana jdowloader.
On puc descarregar *.torrent directa. Moltes Gràcies.
Jdownloder no em deixa instal·lar l'ordinador.
EliminaNo hi ha enllaç Torrent, si no et funciona Jdownloader pots fer servir el programa "MiPony" que funciona perfectament!
EliminaPerfecte. Moltes Gracies. Salutacions.
EliminaMolt agraït per compartir aquest tresor, moltes gràcies.
ResponEliminaUn plaer!
EliminaEns ha fet molta il·lusió poder tornar a veure la sèrie! Moltíssimes gràcies!!! Salut!!!
ResponEliminaUn plaer!
EliminaEspectacular poder tornar a veure aquesta serie amb els menuts. quina meravella... no es pot agrair amb paraules les bones estones que hem passat! gracies!
ResponEliminaQue ho gaudiu!
EliminaEm moro de ganes d'ensenyar-li als meus peques, però en l'STATUS del JDownload 2 em surt "Problema de Hoster?" en cada arxiu quan arriba al 100%,i no puc reproduir-los. No havia utilitzat mai aquesta aplicació, així que potser haig de fer quelcom que desconec. Em podeu ajudar? gràcies
ResponEliminaSi arriba al 100% suposo que vol dir que ho ha descarregat i per tant deus tenir els videos en alguna carpeta de l'ordinador... tot i que aquest missatge d'error no el conec, per tant si tens problemes amb Jdownloader2 et recomano que facis servir el programa "MiPony" que funciona de la mateixa manera i a molta gent li ha solucionat el problema per descarregar.
Elimina@Falcoblau Moltíssimes gràcies pels videos de Bola de Drac. Ets un heroi sense capa clarament! Una pregunta, tens els videos de Bola de Drac Z per a descarregar també? Em faria molt feliç tenir-ho tot i també m'ajudaria a passar millor la quarentena haha :) Gràcies!
EliminaJa em dius i bon Nadal mestre!
Pots penjar-lo en valencia perfavor, he intentat descarregar-lo a Anime en Valencia pero no obri l'enllaç
ResponEliminaEm sap greu, però és una sèrie massa llarga per tornar a penjar-la en valencià, i més quan hi ha una pagina com "Anime en Valencià". Si tens problemes amb la descàrrega et recomano que t'adrecis directament a ells.
EliminaOk, gracies.
EliminaPreguntava perque fa ja un mes que estic esperant a que em responguen
@Falcoblau Moltíssimes gràcies pels videos de Bola de Drac. Ets un heroi sense capa clarament! Una pregunta, tens els videos de Bola de Drac Z per a descarregar també? Em faria molt feliç tenir-ho tot i també m'ajudaria a passar millor la quarentena haha :) Gràcies!
ResponEliminaJa em dius i bon Nadal mestre!
Ho acabo de trobar, crec que és això:
Eliminahttp://www.trobanime.com/2017/12/bola-de-drac-z-dragon-ball-z.html
Bon Nadal
EliminaMoltíssimes gràcies, els nostres descendents ja estan enganxats als primers episodis! I si no acaben fent-se cavernaris, almenys que sàpiguen que és possible divertir-se en català!
ResponEliminaUn plaer!
EliminaHola bones, no es pot descarregar els capitols.
ResponEliminaHas de fer servir un programa de descàrregues com Jdownloader2 o Mipony
EliminaHola bon dia, moltes gràcies per tot això, és genial!!! Una pregunta, en el primer enllàs dels 60 primers episodis, no hi es el 59, em podrieu dir on el puc trobar??? Gràcies!!!!
ResponEliminaHauries de baixar-te la opció 1 que és un arxiu comprimit amb tots els capítols, la opció 2 serà eliminada aviat i ja no es repujaran els capítols.
EliminaMoltes gràcies, els tornaré a baixar!
ResponEliminaMoltes gràcies! S'han descarregat 4.8 GB i ara diu "Se alcanzó límite de descargas" Entenc que en una estotna hauria de poder contiunar oi?
ResponEliminaExacte, entre 8 i 10 hores crec.
Eliminael nen fliparà amb la millor serie infantil del mon!! moltes gràcies ;)!
ResponEliminaUn plaer!
EliminaMoltes GRACIES!!!!
ResponEliminaAixo no te preu!!!!
De cor GRACIES!!!!
Un plaer!
EliminaHola Falcoblau, perdona pero a s'hora de extreure s'archiu de la serie completa de bola de drac z em demana una clau, em podrias dir quina clau es ? Gracies desde Mallorca.
ResponEliminaHola, em sap greu però no hi ha cap clau per descomprimir l'arxiu, només has de fer servir un programa com "winrar" per poder obrir-ho.
EliminaBon dia i gràcies. Una pregunta, els capitols son sense opening no? He descarregat els primers i els obro pr VLC i directament em surt el capitol, no cap opening. Gràcies.
ResponEliminaEfectivament, son sense opening.
EliminaHola como descargo los episodios de bola de drac en androi
ResponEliminaQuan fail click a l'enllaç tot I tenir install l'Jdownlader2 I Mipony em diu que no l'ha pogut redirigirlo. Algún consell per poder-ho descarregar?
ResponEliminaprova un altre navegador a veure....
EliminaAconseguitt!! moltissimes gràcies!!!!!
EliminaUn plaer!
EliminaMikk, siguis qui siguis, GRÀCIES per permetre'ns reviure moments de l'infancia, amb aquest anime increible!! MERCI
ResponEliminaUn plaer!
EliminaMoltes gràcies. Una meravella, que records!!!
ResponEliminaUn plaer!
EliminaEn primer lloc, voldria agraïr la feina feta per tal de poder trobar aquests capítols aquí. No he fet servir mai el Jdownloader2 però me l'he instal·lat a MAC, el problema és que quan vull descarregar algun arxiu em diu "No se pudieron enviar los enlaces a JDownloader2". Intento copiar l'enllaç però tampo se'm descarrega res. Segur que faig alguna cosa malament, però em podrieu ajudar si us plau? Gràcies
ResponEliminaPer desgracia els meus coneixements amb MAC són inexistents.
EliminaPerò pots intentar-ho amb el programa Mipony que a molta gent que tenia problemes amb jDowloader2 li ha solucionat el problema.
Com diria aquell...IM-PRESSIONANT !! vaig a ficar-li açó als nens, que el tic toc no porta res de bó !!
ResponEliminaMoltes gràcies pel comentari!
EliminaBrutal, gracies
ResponEliminaUn plaer!
EliminaMoltes gràcies!!!!
ResponElimina