
Els seus invents són increïbles, fins al punt de crear l'Arale, un androide tan semblant a una nena que ningú no s'adona que no és humana.
I mira que de pistes no els en falten, des de la velocitat supersònica de l'Arale fins a la seva força sobrehumana, o la capacitat de treure's el cap... i continuar viva.
Però potser ningú no li fa gaire cas perquè al poble hi ha individus tan estrafolaris o més:
Com la Gatchan, el Suprunaman (una versió rodanxona i maldestra del superheroi de Kripton) els Tun (una família xinesa molt peculiar), la Kinoko (una nena moderna en bolquers), els pobres policies (el blanc preferit de l'Arale), o la senyoreta Norimaki, l'Hobokaman, etc..

Capítols: 243 Episodis
Any de l'Anime: 1981 / 1986
Emès per TV3: 1987
Temàtica: Humor, Amistat, esbojarrat
Edat recomanda: Totes les edats
Sèries semblants: "Bola de Drac", "Fly"
Puntualització

- va aparèixer el manga a les pàgines de la revista Shonen Jump, el gener del 1980, el seu autor era un desconegut pel gran públic.
- També va hi ha una nova versió del Dr.Slump creada per Toei Animation, que es va emetre per TV3 l'any 2002

- Aparicions de personatges de Bola de Drac:
- Son Goku
- Sergent Murasaki
- El Comandant Blau
- Shenron
- El Rei Enma
Video - Opening

Proveïdor: Varis (subministrador Aliè a la web Trobanime)
Muntador: Varis (Terminator, daewolanos-djnmn, Majó)
Qualitat video: Excel·lent (53), Molt bona (85), Excel·lent (105)
Àudio VHS: Acceptable (Kamysake)
Idioma: Català
Tamany aproximat capítol: 200 / 230 Mb
Resolució: 640x480
Format: MP4

Opció 1 (Lcrypt - comprimit)
Capítol 104 Subtitulat (properament)
Moltíssimes gràcies per ajudar-nos a tornar a pasasr bons moments!
ResponEliminaDe res... gràcies a l'esforç de molta gent que va voler gravar i conservar la sèrie en VHS!
EliminaGRACIAS DE CORAZON||
EliminaGairebé em cau la llagrimeta!
ResponEliminaMoltes gràcies per la currada, ja estic fent que el meu fill rigui i s'ho passi bomba :)
Gràcies per deixar un missatge! això compensa la "currada" i dona forces per mantenir el blog actualitzat.
EliminaBaixan't! ja era hora que algú s'animés!
ResponEliminaMoltes gracies!!
Un plaer!
EliminaMoltes gràcies Falcoblau per aquest esforç titànic i permetre que poguem gaudir d'aquesta i d'altres sèries que tant vàrem disfrutar de petits.
ResponEliminaGràcies a tu Carles!
Eliminahome, donaria prioritat als capitos que queden de dr slump,no a la familia robinson,que te 0 interes, la veritat, quin s´enrecorda de la serie...
ResponEliminaDoncs si existeix aquesta web és per poder recuperar amb qualitat sèries del passat, precisament va neixer per recuperar la sèrie de TV2 en català "Tom Sawyer"
EliminaLa recuperació d'aquest material s'aconsegueix gràcies a l'esforç de gent que dedica una part del seu temps en recuperar aquestes petites joies sense guanyar-hi ni un Euro.
Per cert... l'interes de la familia robinson és com a mínim "1", doncs precisament és una de les meves sèries preferides de la meva infancia!!
Salutacions
Moltes gràcies. La meva filla i jo estem encantats amb la serie.
ResponEliminaUn plaer!
EliminaMagnifica pagina!!! Quins records!!
ResponEliminaMoltes gràcies!
EliminaNo solament és tornar a veure aquestes sèries, sinó que les vegin els teus fills o néts. Gràcies!!
ResponEliminaDe res! un plaer.
EliminaGràcies a gent que va gravar en VHS aquestes sèries, i ara és poden recuperar!
Moltes gracies falcoblau
ResponEliminaDe res! Que ho gaudeixis.
EliminaDels capítols 139 a 157 estan fets una mica de forma matussera (culpa de les preses), si algú veu un error que m'ho comuniqui i ho solucionare el més aviat possible.
ResponEliminaA partir del capítol 158 estan fets correctament.
Gracies per aquests nous capitols
EliminaOstres estan genial com han quedat.
ResponEliminaDesprés buscaré els títols i us els paso. Així jo també renombrere els caps i els posaré amb ordre.
Hola bon dia,
ResponEliminaNo aconsegueixo descarregar els capituls de dr.slump, la meva filla a vist 6 que hi han per internet hi ara no en trobo més.
En primer lloc, et fa falta un programa com Jdownloading2 o Mipony per poder baixar-te les descàrregues.
EliminaEn aquesta pagina pots veure com s'ha de fer per descarregar els links:
http://www.trobanime.com/p/com-descarregar.html
Bona tarda
EliminaMoltes gracies, ara ho intentaré.
Moltes gràcies vistos tots fins el 164.
ResponEliminaGenial.
Moltissimes gràcies per la temporada 7.
ResponEliminaTu agreixo molt Falcoblau.
Salut.
De res!
EliminaPerò ara fins el mes que ve no publicare més capítols.
Moltes gràcies per la temporada 7. Ja queda menys!!!
ResponEliminaCaram quina sorpresa trobar això aqui.
ResponEliminaA casa estem super contents.
Moltes gracies pel curro que has fet amb tots els capitols.
Salutacions.
Un plaer
EliminaHola com tens l'ordenador falcoblau.
ResponEliminaL'has pogut restaurar o arreclar?
Per curiositat t'ha donat temps de fer algun capitol mes?
Moltes gracies.
Doncs si ja tinc l'ordinador bé.
Eliminai no he fet cap capítol més, de fet ara estic amb un altre sèrie (kishin heidan) i fins que no acabi no seguiré amb Dr.Slump.
Moltíssimes gràcies per tota la feina que s'està fent des d'aquest portal. Vaig recuperar uns DVDs antics del Dr. Slump i als meus fills els van encantar (fins i tot al petit que només té 3 anys!)... però només tenia 24 capítols. Ara podrem baixar la sèrie complerta! Gràcies de nou! Quants records i què divertida que és encara a dia d'avui aquesta gran sèrie!!!
ResponEliminaLa veritat es que no recordava massa la sèrie (que sabia que de nano m'agradava força), però ara al tornar a veure els capítols mentre faig el remasteritzat puc assegurar que encara hi ha coses que em fan riure. De fet alguns dels gag's que més gràcia m'han fet, avui en dia es podrien considerar políticament incorrectes (Com en el capítol 194 minut 05:21)
EliminaDe fet, crec que n'hi ha bastants d'aquests jejeje...
EliminaMoltes gràcies crack
ResponEliminaUn plaer!
EliminaOstres moltes gràcies Falcoblau.
ResponEliminaSalut.
De res, un plaer.
EliminaExelent estem molt contens de poder recordar vells temps gracies al teu esforç.
ResponEliminaUn plaer!
EliminaMoltissimes gràcies ja queda poquet.
ResponEliminaUn saludet i anims.
Moltes gràcies!
EliminaExelent el meu fill , la meva dona i jo estem contentíssims de poder recuperar aquest clàssic.
ResponEliminaMoltes gràcies falcoblau.
Un plaer, que ho disfruteu!
EliminaExtraordinàriament boníssima aquesta sèrie. El meu fill de 7 anys li agrada molt. Jo li he explicat que es de la meva infantesa.
ResponEliminaGràcies falcoblau estem molt agraïts.
M'alegro molt!
EliminaGenial moltes gracies per respondre falcoblau.
ResponElimina-Tinc una consulta:
El capitol 104 no es va doblar?
Ho comento perque el que teniu aqui esta complet en Japonès.
Gracies.
Gràcies per la informació del capítol 104, no puc confirma-ho del tot, però diria que no es va traduir mai (segurament tv3 el va censurar per tractar-se del segrest d'un avió o alguna cosa així)
EliminaHo intentaré investigar!
Tinc els subs del cap 104.
ResponEliminaSi vols tels paso falcoblau.
No es va doblar ni en valencià.
Gràcies Goku White, però de moment ja tinc prou feina fent els capítols amb àudio, de totes maneres si vols m'ho pots enviar i potser més endavant ho puc subtitular (si son en castellà) si els tens en català si que els puc posar fàcilment.
EliminaHola falcoblau els subtitols no son meus però estan en català.
ResponEliminaEt paso el capitol complet amb els subs.
Els subs son flotants osigui es poden extreure amb mkvtoolnix.
https://drive.google.com/file/d/136e7mtcoisfyTwkGlKuo3DzBuaoQ7oOK/view?usp=sharing
Hola bona feina a tots els que participeu en aquest muntatge.
ResponEliminaTindrem més capítols properament?
La cosa va molt lenta en aquests dies, però suposo que en una o dos setmanes en pujare més.
EliminaExelent. Moltes gracies pels nous.
ResponEliminaEls esperava amb moltes ganes.
Saludets.
Moltes gràcies.
EliminaMoltes Gràcies! Ja queda menys...
ResponEliminaMoltíssimes gràcies per compartir-ho i poder reviure la nostra infantesa. Un gran treball digne d'admiració! A casa ho estem disfrutant molt. Ànims que ja queda menys!
ResponEliminaUn plaer!
EliminaMoltes gràcies de nou, aixó ja s´acaba!!
ResponEliminaJo el tinc el 228 de k3. De totes maneres, moltes gràcies per aquesta imatge i so que ens has pujat. Molt agraït. Salutacions
ResponEliminaHola bones! buscant vaig trobar aquesta web i vaig dir, no m'ho crec!!!! DR. slump en català després de gairebé 30 anys, la mala sort que molts capítols estan caiguts els enllaços es poden tornar a pujar si us plau?
ResponEliminamodifico el que dit: temporada 1 és la que falla molts, temporada 2 perfecte, de moment descàrrec temp2
EliminaGràcies per avisar, ja he repujat els 25 primers capítols!
Eliminadescarregat, moltes gràcies per tot! sou uns crack
EliminaFalcoblau t'estimo!!!! No et pots imaginar quantes vegades havia buscat la sèrie sense éxit. Volia posar-li a la meva filla però no hi havia manera de trobar-la. De veritat que m'has donat una alegria de collons!!!
ResponEliminaEts un crack!!!
Gràcies a tu pel comentari, que gaudiu d'aquesta gran sèrie!
EliminaMoltíssimes gràcies! Fas feliç a molta gent amb el teu esforç. No només perquè els adults que vam creixer amb Dr. Slump en català ara podem reviure-la sinó també perquè crees molts moments de conexió familiar amb les nostres filles i fills que són impagables. Gratitut màxima! Tinc una botiga de roba interior i pijameria al barri de Gràcia si necessites qualsevol cosa, escriume per mail.
ResponEliminajajaajaja, moltes gràcies per el teu missatge!! Per cert tot i que ara visc a Terrassa, sóc del barri de Gràcia de tota la vida.
EliminaJo també vaig disfrutar molt de la sèrie, i per a mi ja es un plaer que encara la pugueu disfrutar les families d'avui i en català.
Siiii, bon barri Gràcia! Bones festes maku! I gràcies de nou!
EliminaHola!
ResponEliminaUn dubte: existeix algun set box en dvd que contingui tots els 244 episodis de la sèrie i en català? Em refereixo al català que escoltem als fitxers avi que heu fet (suposo que no existeix això que dic)
Perquè entenc que la gran feinada de tot això és recuperar audios en vhs i compilar-los amb el vídeo de dvd's oi?
Algú m'ho pot explicar?
Disculpeu la meva ignorància
Salutacions
La veritat és que no et puc asegurar res, però crec que tota la sèrie sencera mai va sortir a la venta, parcialment si! a més ara mateix crec que fa temps que està tot descatalogat.
EliminaLa llàstima és que no hi hagi cap plataforma audiovisual com "filmincat" que hi aposti per els nens d'avui.
S'hi hages trobat un box complet en català, creu-me, m'hages estalviat una feinada de mesos (I sempre amb l'ajuda inestimable de la gent que va recuperar el àudios en català de les velles cintes VHS)
Bones!
ResponEliminaNo m'ho puc descarregar amb el JDownloader... Saps si hi ha algun problema? Moltíssimes gràcies!!!
Doncs no... els enllaços funcionen, mira que no sigui el teu navegador o reinstala JDownloader o instala MiPony
EliminaHola famílies i Falcoblau, doncs ens pasa com la majoria emocionara per voler compartir amb nostra filla dr.slump i no hi ha hagut manera i ara no ens ho deixa baixar amb cap dels dos enllaços ni mipony ni downlander😔 ens diu que no és pot obrir fitxer, podria ser quelcom del sistema seguretat ordinador?? Algú sap com dir li a ordinador que permeti entrada??? Moltes gràcies, salut i amb un somriure la rebolta!!!!
ResponEliminaEm sap greu, però no sé molt bé quin és el problema!
EliminaProva a desactivar tots els sistemes de seguretat/antivirus momentàniament a veure si així nonet bloqueja la descàrrega. A mi em va donar un missatge de que no m'autoritzava a baixar aquest tipus d'arxius i vaig desactivar l'antivirus i llabors sí que vaig poder....Sort!
EliminaPerdó faltes ortogràfica el corrector fa el que vol,😅😅😅
ResponEliminaHola, no sé com m'ho puc descarregar, clico als enllaços i no m'ho puc descarregar. Algú em pot ajudar? Gràcies!
ResponEliminaHas de fer servir un programa de descarregues... et recomano jDownloader2 o MiPony.
EliminaMés informació:
http://www.trobanime.com/p/com-descarregar.html
Moltes gràcies per la currada, increible trobar aquesta pàgina m'ha alegrat la vida. Per cert el capítol 240 de Dr Slump posa sense conexió.
ResponEliminaSalut
L'enllaç funciona, torna-ho a provar un altre vegada.
EliminaAlguns cops pot fallar esporàdicament.
Hola. no me deja abrir los archivos me sale que necesito una contraseña en el winrar.
EliminaNo sé que t'has baixat, però aquests enllaços estan sense comprimir i cada capítol està en Mega de forma individual.
EliminaNo hi ha cap arxiu Winrar i menys amb contrasenya.
Moltes gràcies per la sèrie! He pogut completar-la gràcies a aquesta web! I ja l'estem mirant a casa. He fet servir mitja release d'Animelliure (que he anat recomprimint) i mitja de Trobanime.
ResponEliminaUn plaer! que gaudiu de la sèrie.
EliminaHo gravava en cintes de vídeo i en qualitat de la època , tenir-les així és un super luxe, un somni en aquella època .*Bona feina .
ResponEliminaMoltíssimes gràcies .
Mengeu prunes :*
Turten
Moltes gràcies, i recordeu.... mengeu moltes prunes!
Eliminahttps://www.youtube.com/watch?v=FQeBrxj1lSk&ab_channel=aNZoNyConZeta
Moltíssimes gràcies ,el valor que té aquesta sèrie es atemporal , quins records..gràcies un altre cop crack!!!!!
ResponEliminaUn plaer!
EliminaQuina emocio!!! Mil gracies a tots els que ho heu fet possible!!
ResponEliminaGràcies a tu pel comentari!
EliminaBones, acabo de descobrir aquesta pàgina i estic amb la llagrimeta, al·lucinant per aquestes joies. El tema és que he seguit els passos, descarregar el programa jdownloader2, obrir-lo i anar a l'enllaç de descarrega, però segueix sortint-me el missatge que no troba l'enllaç i que em descarregui el programa. Sabeu a què pot ser degut?
ResponEliminaMoltes gràcies
En principi només és obrir el programa i donar-li al enllaç d'aquesta pagina, si tens problemes una cosa que pots fer es anar a Jdownloader2 i entrar a "Capturador de enlaces" un cop allà clicar sobre el boto "Añadir enlaces"
Eliminaperò si tot i així tens problemes amb aquest programa també et serveix el programa MiPony:
https://www.mipony.net/es/
Gràcies pel comentari.
Sou el meu drac shenron particular. El nen que vaig ser, i el nen que encara porto dins, us agraeix molt la feina que heu fet, en serio
ResponEliminaUn plaer, tots portem un nen dins naltros.
EliminaMoltíssimes gràcies! Avui en dia costa molt trobar contingut per a nens i nenes en català i amb aquest nivell de surrealisme )
ResponEliminaUn plaer!
EliminaMoltes moltes gràcies!!!! una gran currada!!!! em recorda quan era petit i la veia des de la TV3 :)
ResponEliminaA mi em passa el mateix! ;-)
EliminaMoltes gracies , el meu fill esta content amb aquesta serie i jo tambe , salutacions
ResponEliminaUn plaer! realment és una gran sèrie
EliminaMoltíssimes gràcies !!! però me dona error la descàrrega.
ResponEliminaho estic fent amb mipony
EliminaMoltes gràcies per aquest gran treball!! Tinc un problema amb el capítol 104 subtitulat. No el puc descarregar.
ResponEliminaEm sap greu però aquest capítol subtitulat me'l va passar un bon samarità que va voler ajudar a la pagina, i ara no sé si encara el tinc, així que de moment no puc pujar-ho però si el trobo el repujaré.
EliminaVale, moltes gràcies!!
EliminaM'heu fet l'home més feliç de la terra!!!
ResponEliminaNo hi ha per tant! :-)
Eliminamoltes gracies!!!!!!! estic disfrutant amb els meus fills en goku i l'arale! els encanta!!
ResponEliminaUn plaer!
EliminaAquesta web d'anime és un tresor!! Moltes gràcies per tot l'esforç fet i per compartir!!
ResponEliminaGràcies a tu pel comentari.
EliminaMoltes gràcies per ser l'unica pàgina d'internet amb tots els episodis en català! <3
ResponEliminaMoltes gràcies per deixar que disfrutem d'aquestes series amb els nostres fills, peró tinc un problema, em diu que no es pot enviar l'enllaç, copio l'enllaç de la pàgina on em diu aixó i descarrego desde jDowloader els 3 archius (cap d'ells diu res de dr. slump) que em surten? moltes gracies
ResponElimina