Acompanyat de la solitària novia del seu germà anomenada Mamimi Samejima, descansa sota d'un pont al tranquil poble fictici de Mabase, coronat per una enorme fàbrica anomenada Medical Mechanica i que te forma de planxa.
Tot canvia un dia en què coneix abruptament a una noia molt estranya que l'atropella accidentalment i el colpeja el cap amb el seu baix elèctric, el que li provoca que li surti un enorme bony.
Tot canvia un dia en què coneix abruptament a una noia molt estranya que l'atropella accidentalment i el colpeja el cap amb el seu baix elèctric, el que li provoca que li surti un enorme bony.
A partir d'aquest moment, la seva vida té un gir de 180° i comencen a succeir estranyes coses al voltant d'ell, ja que la noia que es fa dir Haruko Haruhara li surten coses estranyes del cap, com orelles de gat, fet que ha d'ocultar als seus amics.
Capítols: 6 Episodis
Any de l'Anime: 2000 / 2001
Temàtica: Ciència Ficció, Paròdia, Acció
Edat recomanada: +14
Sèries semblants: ---
Puntualització
- Un dels punts forts de la sèrie és la música, es va apostar per una banda japonesa d'estil modern.
- La sèrie conté diverses paròdies d'altres animes.
- Segons una critica extranjera la sèrie es va valorar amb aquesta definició: El guió aquesta història és un desastre, però... justament aquesta bogeria manté la història entretinguda i fa riure!
video

Proveïdor: Socrates (subministrador Aliè a la web Trobanime)
Qualitat video: Excel·lent
Idioma: Català
Tamany aproximat capítol: 300 / 380 Mb
Resolució: 800x600
Format: MP4
Format: MP4
Opció 1 (Lcrypt)
Ja trigàveu a pujar aquesta sèrie! Sens dubte la meva preferida, serà un pel desastre, però aquest dinamisme desenfrenat i animació increïble a més de la banda sonora rock... Inigualable, tu, m'encanta
ResponEliminaBen veritat riure riure i riure jeje mol ben escollida FLCL(Fooly Cooly) les series en catala molen mol Anims als jefes de trobanime son els millors feu felisos a moltisima gent xd
EliminaGràcies pel vostre suport!
EliminaEstàn els enllaços caiguts :(
ResponEliminaRepujat!
EliminaVamossss, moltes gràcies!!! Tenía moltes ganes de tornar-la a veure tal i com recordava de petit. Es veu la mar de be! ^^
Elimina